• Allianz bo svetovni zavarovalniški partner tudi zimskih olimpijskih in paralimpijskih iger 2030 v francoskih Alpah ter olimpijskih in paralimpijskih iger 2032 v Brisbanu.
  • Pomagal bo pri izvedbi več športnih tekmovanj, ki združujejo športnike in milijarde navijačev na njegovih glavnih trgih.
  • Igre 2024 v Parizu so poudarile vrednost podpore olimpijske in paralimpijske vizije za Allianz.

Ljubljana, 18. 3. 2025

Hitreje, višje, močneje – skupaj: Allianz in Mednarodni olimpijski komite (MOK) sta po edinstvenih olimpijskih in paralimpijskih igrah v Parizu leta 2024 najavila, da bosta podaljšala svoje svetovno olimpijsko in paralimpijsko partnerstvo (TOP partnerstvo) za nadaljnja štiri leta, torej do leta 2032. 

Allianz bo kot svetovni zavarovalniški partner podpiral olimpijsko in paralimpijsko gibanje še v enem ciklu iger, ki vključuje zimske olimpijske in paralimpijske igre v francoskih Alpah leta 2030 ter olimpijske in paralimpijske igre v Brisbanu leta 2032 (Avstralija), ki bodo združevale športnike in milijarde navijačev v miroljubnem tekmovanju na 70 trgih družbe po vsem svetu. Allianz upravlja tveganja, zagotavlja zaščito organizatorjem, udeležencem in gledalcem ter podpira športnike z mentorstvom in kariernimi priložnostmi. Igre 2030 in 2032 bodo potekale na dveh Allianzevih glavnih trgih, v Franciji in Avstraliji, ki sta leta 2024 prispevali več kot 10 % k njegovemu dobičku iz poslovanja. 

Allianz, ena od vodilnih svetovnih zavarovalnic in najmočnejša zavarovalniška znamka, je od leta 2021 uradni svetovni zavarovalniški partner olimpijskega gibanja, ki je podprl priprave in izvedbo olimpijskih iger Pariz 2024, enako pa bo podprl tudi igre Milano Cortina 2026 in LA 2028.

Allianz podpira Mednarodni paralimpijski komite že od leta 2006, »svetovni paralimpijski partner« pa je postal leta 2021. Partnerstvo z olimpijskim in paralimpijskim gibanjem dopolnjuje Allianzev program 

»Moč enotnosti«, ki pomaga združevati posameznike in organizacije z namenom spodbujanja vključujoče blaginje z občutkom pripadnosti, povezanosti in skupnim razumevanjem. 

 

Pariz 2024: rekordna gledanost 

Rekordnih 84 odstotkov potencialnega svetovnega občinstva je spremljalo olimpijske igre v Parizu leta 2024, po podatkih neodvisne raziskave, izvedene v imenu MOK. To je približno pet milijard ljudi in pomeni, da je več kot polovica svetovnega prebivalstva spremljala navdihujoče dosežke olimpijskih športnikov in povezovalni čar olimpijskih iger v Parizu. 

Paralimpijske igre Pariz 2024 so bile največje in najboljše doslej ter so postavile nova merila za vse prihodnje izvedbe iger. Na njih je sodelovalo rekordnih 169 tekmovalnih delegacij in 4.400 športnikov, prenašalo pa jih je 225 imetnikov medijskih pravic, kar je več kot kadarkoli prej. Število gledanih ur neposrednega televizijskega prenosa, brez upoštevanja gostiteljskega trga, se je v primerjavi z igrami v Tokiu 2020 povečalo za 83 %, kar kaže na vse večjo globalno privlačnost paralimpijskih iger.

Oliver Bäte, glavni izvršni direktor družbe Allianz, je dejal: »Olimpijske in paralimpijske igre Pariz 2024 so navdušile svet ter naše zaposlene, stranke in poslovne partnerje, saj so s športom povzdignile in povezale ljudi. Zaznali smo tudi zelo pozitivne učinke na svoje poslovanje in znamko Allianz. Zato smo zelo veseli – še posebej ob upoštevanju vse večje razdeljenosti sveta –, da lahko to uspešno partnerstvo podaljšamo do leta 2032 in še naprej podpiramo povezovalni duh olimpijskega in paralimpijskega gibanja.«  

Thomas Bach, predsednik MOK, je dejal: »Zelo nas veseli, da bomo po uspehu olimpijskih iger v Parizu leta 2024 podaljšali partnerstvo z Allianzem za nadaljnja štiri leta. Allianz je vodilni v svoji panogi in verjame v olimpijsko vizijo gradnje boljšega sveta s športom ter podpira našo zavezanost športnikom po vsem svetu. Danes svet bolj kot kadar koli prej potrebuje moč športa, ki združuje ljudi. MOK in Allianz si delita to vizijo, zato je naše partnerstvo pomembnejše kot kadarkoli prej.«

Andrew Parsons, predsednik Mednarodnega paralimpijskega komiteja, je dejal: »Allianzeva pot z Mednarodnim paralimpijskim komitejem se je začela leta 2006, naše partnerstvo in skupna strast za izboljševanje sveta pa se krepita iz dneva v dan in imata neverjeten vpliv na celotno paralimpijsko gibanje. Močno se veselimo, da bo naše partnerstvo z Allianzem s podaljšanjem tega dogovora do leta 2032 preseglo četrt stoletja. To nam vliva še več zaupanja v to, kaj lahko skupaj dosežemo v prihodnosti, da bi s parašportom ustvarili bolj vključujoč svet.«

Jiří Kejval, predsednik komisije MOK za prihodke in komercialna partnerstva, je dejal: »Allianz je velik podpornik olimpijskega in paralimpijskega gibanja. V svoji panogi je vodilni na svetu, njegova dejavnost pa temelji na zaupanju, kar poudarja pomen zavezanosti in zaupanja, ki ju je Allianz vložil v naše partnerstvo. Zelo smo ponosni, da bomo do leta 2032 sodelovali z Allianzem.«

 

Ljudje, družba in blagovna znamka 

Na nedavnih olimpijskih in paralimpijskih igrah Pariz 2024 je Allianz odigral večplastno vlogo, saj je zagotovil celovito zavarovalno kritje, trdno podporo športnikom in kampanje na več kot 60 trgih po vsem svetu, ki so zaposlene, stranke, poslovne partnerje in navijače povezale s skupno vizijo gradnje boljšega sveta skozi šport. 

Allianz je kot globalni zavarovalniški partner pomagal zagotoviti nemoteno, varno izvedbo iger, pri čemer je športnike, navijače in številne akterje športnega ekosistema zaščitil od začetka do konca, pogosto z »neoprijemljivimi« rešitvami in storitvami na 15 področjih poslovanja. Allianz je za 155.000 športnikov, članov osebja, prostovoljcev in članov olimpijske in paralimpijske družine oblikoval celovit program zdravstvene pomoči, navijačem zagotovil zavarovanje preklica vstopnic, številnim športnim prizoriščem pa zavarovanje premoženja in odgovornosti. 

Z globalno kampanjo »Pripravite se na najboljše«, osredotočeno na pomembnost priprav, je Allianz z različnimi tržnimi dejavnostmi in digitalnimi kampanjami v več kot 60 državah spodbujal globoko povezanost z olimpijskim duhom in pritegnil nove ciljne skupine. Od začetka partnerstva v letu 2021 se je seznanjenost potrošnikov z njim povečala za dvomestno število odstotnih točk. To je pripomoglo k izboljšanju pomembnih kazalnikov blagovne znamke, kot sta všečnost blagovne znamke in premislek o nakupu. Interbrand je vrednost blagovne znamke Allianz ocenil na 23,8 milijarde USD.

Allianz izvaja poseben podporni program za športnike, ekipo Allianz, ki vključuje več kot 100 športnikov po vsem svetu. To vključuje celoletni program mentorstva »Buddy« in pobude za finančno pismenost, ki športnikom pomagajo pri upravljanju športa, osebnih financ in poklicne kariere. Allianz vodi tudi program "MoveNow", ki z zagotavljanjem dostopa in priložnosti mlade po vsem svetu nagovarja k ohranjanju telesne dejavnosti.

Prenosi

Povezava do PDF sporočila za javnost

Nadaljnje povezave

Allianz | Pot v Milano Cortina 2026

Allianz se pripravlja na Pariz 2024