fotografija mobilne aplikacije
Allianz spletni Status škode
fotografija mobilne aplikacije
ekomi

Allianz globalna ocena zadovoljstva strank

3315 Ocene

To je povedala stranka o nas

Zadovoljstvo z obdelavo škode

Ponujamo hitre rešitve, s katerimi strankam omogočimo več časa za prijetne stvari v življenju.
S transparentnostjo poslovanja gradimo zaupanje.
Postavimo se v položaj naših strank in »se počutimo, kot se počutijo one«.
Odpravimo nepotrebno.

Pogosta vprašanja o prijavi škode

Škodo lahko prijavite na tem spletnem mestu, kjer zgoraj najdete obrazec, prilagojen za ogled in izpolnjevanje na mobilnem telefonu, tablici in računalniku. Odgovorite na vprašanja v obrazcu. Če niste prepričani o odgovorih, kliknite »Potrebujete pomoč?«, kjer najdete navodila za izpolnjevanje posameznega polja. V primeru tehničnih težav pri delovanju spletne prijave preverite, kateri spletni brskalnik uporabljate. Priporočamo vam uporabo brskalnika Chrome, Edge ali Firefox.
ilustracija trka vozil
1. Izpolnite spletni škodni zahtevek.
ilustracija mobilnega telefona in ceste
 2. Spremljajte status zahtevka 24 ur na dan, 7 dni v tednu ter pošljite dokumentacijo in fotografije.
ilustracija avta na cesti
 3. Sprejmite poravnavo ali izberite servis za popravilo vozila. 
e-komi logo
4. Ocenite zadovoljstvo z našo storitvijo!

1. Diagonalne fotografije

Prosimo, naredite 4 diagonalne fotografije, ki prikazujejo celoten avtomobil (kot je prikazano spodaj). Pozorni bodite, da je registrska oznaka čitljiva na fotografijah, razen če je uničena zaradi poškodb.

avto viden spredaj in desno
avto viden spredaj in levo
avto viden zadaj in levo
avto viden zadaj in desno

2. Fotografije poškodb od blizu

Prosimo, naredite podrobne fotografije poškodb. Potrebujemo vsaj 3 fotografije. Več fotografij, kot jih boste naredili, bolje bomo lahko ocenili škodo.

street car collision

3. Fotografija kilometrine

Naredite fotografijo armaturne plošče s popolnoma vidno kilometrino. Če vozilo ima elektronsko armaturno ploščo, jo vključite.

Primer fotografije kilometrine

4. Fotografije prometnega dovoljenja

Preverite, ali je besedilo na prometnem dovoljenju vidno, in nam pošljite sprednjo in zadnjo stran dokumenta.

Primer fotografije prometnega dovoljenja - zadnja stran
Primer fotografije prometnega dovoljenja - sprednja stran

5. Kateri drugi dokumenti so še koristni?

Da bi čim hitreje obdelali škodo, priporočamo, da priložite fotografijo evropskega poročila ali policijskega zapisnika, če ju imate. Prav tako lahko naložite kateri koli dokument ali fotografijo, za katero menite, da bi bila koristna. Vaše sodelovanje nam zelo pomaga pri pospešitvi procesa.

Da bi kakovostno obdelali vašo škodo, vas prosimo, da dostavite fotografije, na katerih je jasno vidno:
ilustracija hiše
1. Poškodovani objekt (primer: namočeni parket in stene)
ilustracija počene cevi
2. Povzročitelj škode (primer: cevi, ki puščajo)
ilustracija serijskih kod
3. Specifikacija izdelka – pomembno v primeru premičnin, kot so gospodinjski aparati (primer: oznaka s serijsko številko, tip, blagovna znamka itd.)
  • "Status škode" je povezava, do katere lahko dostopate takoj po prijavi škode na vozilu ali premoženju, tako da kliknete "NADALJUJ" na končnem zaslonu spletnega obrazca za prijavo škode.
  • Povezavo za "Status škode" boste prejeli po elektronski pošti ali SMS-u po prijavi škode.
  • Povezava "Status škode" omogoča sledenje stanju škodnega zahtevka v realnem času ter vas vodi skozi štiri preproste korake: dokončanje prijave škode, cenitev škode, popravilo in oceno izkušnje s celotnim postopkom.
  • Če ob prijavi škode niste naložili fotografij, na končnem zaslonu spletnega obrazca za prijavo škode kliknite NADALJUJ. Za tem boste prejeli povezavo na Status škode in že v prvem koraku bo treba naložiti fotografije, s čimer zaključite prijavo škode.

Koliko fotografij naj dostavim?

  • Za škodo na vozilu nam morate dostaviti najmanj 8 fotografij + 2 fotografiji prometnega dovoljenja. Posamezna fotografija ne sme presegati 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB.
  • Za škodo na premoženju nam morate dostaviti najmanj 1 fotografijo velikosti do 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB.

Če se pojavi težava pri nalaganju fotografij,

  • poskusite zmanjšati velikost fotografij in poskusite znova.
  • Ko pregledamo vaše fotografije in izvedemo ogled škode ter prejmemo obvezno dokumentacijo, vam bomo ponudili hitro izplačilo škode ali popravilo po računu.
  • Če bomo potrebovali dodaten dokument, boste prejeli naše obvestilo po elektronski pošti ali SMS-u, da naložite zahtevane dokumente prek povezave "Status škode".

Ali želite sprejeti ponujeno hitro izplačilo škode:

  • vnesite svoj transakcijski račun (IBAN) in izplačilo bomo izvedli v roku dveh delovnih dni.
Če ne sprejemate hitrega izplačila škode,
  • izberite možnost "popravilo v servisu" in izberite enega izmed ponujenih servisov za popravilo vašega vozila.
  • Če gre za naš partnerski servis, boste v aplikaciji prejeli naslov in telefonsko številko servisa za naročilo popravila.
  • Po popravilu in servisu nam morate dostaviti račun za popravilo, ki bo skladen s cenilnim zapisnikom, po čemer bomo izvedli izplačilo na račun servisa.

Po končani obdelavi škode vas prosimo, da ocenite zadovoljstvo z celotno storitvijo obdelave vašega zahtevka in popravila vozila.

 

DOBRO JE VEDETI: Pred fotografiranjem škode na vozilu:

Po navodilih iz aplikacije Status škode bo treba fotografirati poškodovano vozilo. Preden se lotite fotografiranja:

  • si zagotovite telefon ali tablico ali lap-top z internetno povezavo in kamero, tako da boste imeli istočasno dostop do spletnega Statusa škode in možnost fotograrifanja vozila po navodilih;
  • okoli vozila naj bo dovolj prostora, da ga boste lahko fotografirali diagonalno in bosta na fotografiji hkrati vidni sprednji in stranski del vozila oz. zadnji in stranski del;
  • vozilo naj bo čisto, na svetlem prostoru, brez senc (npr. dreves ali grmovja) ali madežev (npr. vode, snega).
  • Pri roki imejte prometno dovoljenje, ker ga bo v določenem koraku treba fotografirati z obeh strani.

Najprej preverite, ali je kdo poškodovan in ali je nastala večja materialna škoda, v obeh primerih pa pokličite policijo.

Če je materialna škoda manjša,

  • fotografirajte vozila na kraju nesreče,
  • umaknite vozila s ceste, da sprostite promet in
  • izpolnite Evropsko poročilo o nesreči.

Izjavo našega (Allianz) zavarovanca bomo zahtevali posebej.

 

Kako naprej:

Prijavite škodo na spletnem obrazcu "Motorna vozila", ki ga najdete na tej spletni strani zgoraj.

Po prijavi škode vam bomo poslali spletno povezavo do "Statusa škode", da boste lahko spremljali stanje svojega škodnega zahtevka.

Na spletni povezavi Status škode:

  • fotografirajte vozilo po navodilih v aplikaciji in
  • nam pošljite fotografije:
  • vozila,
  • prometnega dovoljenja in
  • Evropskega poročila o nesreči.

Za škodo na vozilu nam morate posredovati najmanj 8 fotografij ter 2 fotografiji prometnega dovoljenja. Fotografije posamezno ne smejo presegati 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB. Za premoženjsko škodo je treba predložiti najmanj 1 fotografijo velikosti do 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB. Če imate težave pri nalaganju fotografij, poskusite zmanjšati velikost fotografij in poskusite znova.

Če bomo potrebovali še kakšen dokument, boste prek aplikacije Status škode prejeli obvestilo, da nam ga pošljete, prav tako s prenosom prek te aplikacije.

Po pregledu vaših fotografij in opravljeni oceni škode ter prejemu zahtevane dokumentacije vam bomo posredovali cenilni zapisnik in ponudili poravnavo za rešitev škodnega zahtevka.

  • Če želite sprejeti ponujeno poravnavo, vnesite svoj IBAN in izplačilo bomo izvedli v dveh delovnih dneh.
  • Če se s poravnavo ne strinjate, izberite možnost »popravilo na servisu«. Če gre za naš partnerski servis, boste prek aplikacije prejeli naslov in telefonsko številko servisa za namen naročanja na popravilo. Po opravljenem popravilu in servisu nam morate predložiti račun za popravilo, ki bo skladen s cenilnim zapisnikom, nakar bomo izvedli izplačilo na račun servisa. Po opravljenem popravilu vozila bomo servisu plačali znesek za popravilo, če bo račun v skladu s cenilnim zapisnikom.
  • V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum cenitve škode.

Na koncu postopka obravnave škode ocenite svoje zadovoljstvo s celotno storitvijo obravnave svojega škodnega zahtevka in popravila vozila.

Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Spletni status škode«. Vozilo fotografirajte po navodilih v aplikaciji in nam pošljite fotografije. V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali cenilni zapisnik in predlog poravnave za rešitev vašega zahtevka. V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode.

Najprej preverite, če je kdo poškodovan in ali je nastala večja materialna škoda. V obeh primerih takoj pokličite policijo.

Če je nastala manjša materialna škoda, postopajte takole:

  1. Fotografirajte vozila na kraju nesreče.
  2. Umaknite vozila s ceste, da sprostite promet.
  3. Ne pozabite izpolniti Evropskega poročila o nesreči.

Kako naprej?

Prijavite škodo na tej spletni strani zgoraj: »Prijavite škodo na motornih vozilih«

Po prijavi škode boste prejeli spletno povezavo do »Statusa škode«, da boste lahko spremljali stanje svojega škodnega zahtevka.

Na prejeti spletni povezavi Status škode boste:

  • Fotografirali vozilo po navodilih
  • Poslali fotografije:
  •     vozila in
  •     prometnega dovoljenja
  •     in evropskega poročila o nesreči.

Allianz bo:

  1. zahteval izjavo našega (Allianz) zavarovanca;
  2. naše osebje bo opravilo pregled škode na podlagi fotografij ali bodo stopili v stik z vami, da se dogovorite za datum in kraj cenitve
  3. če želite svoje vozilo popraviti v servisni delavnici, jo najdete na seznamu naših pogodbenih partnerjev na Servisi vozil
  4. po opravljenem popravilu bomo znesek nakazali servisu, če je račun v skladu s cenilnim zapisnikom.
  5. če je škoda večja in zahteva cenitev, bodo naši sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za termin in kraj cenitve.

Če potrebujete dodatne informacije, nas pokličite iz Slovenije na brezplačni telefon 080 25 23, iz tujine pa na strošek klicatelja na: +386 1 580 94 75 (pon-pet 8.00-17.00) ali pišite na: info@allianz-slovenija.si.

Predlagamo, da si najprej preberete navodila Slovenskega zavarovalnega združenja (SZZ) na tej povezavi:   https://www.zav-zdruzenje.si/prometna-nesreca/prometna-nesreca-s-tujcem/

Dobro je vedeti tudi, da imate dve možnosti za prijavo škode v primeru prometne nesreče s tujcem, ko je kriv tujec. Škodo lahko v tem primeru prijavite po:

 

1. zavarovalni polici tujca iz njegovega kritja avtomobilske odgovornosti, in sicer pri korespondečni zavarovalnici, ki jo najdete na zgoraj navedeni spletni strani SZZ ali

2. svoji kasko polici, sklenjeni pri Allianz Slovenija, podružnici.

 

V prvem primeru škodo iz kritja avtomobilske odgovornosti prijavite pri zavarovalnici povzročitelja škode, ki jo najdete na zgoraj navedeni spletni strani SZZ .

  • Prednost je, da prijava škode ne vpliva na vaš premijski razred in višino premije.
  •  Slabost je, da ponavadi traja dlje časa, da od zavarovalnice dobite odobritev za popravilo škode oziroma izplačilo škode.

 

V drugem primeru kasko škodo prijavite pri svoji zavarovalnici.

  • Prednost je, da dobite škodo povrnjeno hitro. Po izplačilu škode zavarovalnica sproži postopek pridobitve regresa od zavarovalnice povzročitelja škode.
  • Slabost je, da dokler zavarovalnica ne izterja regresa od zavarovalnice povzročitelja škode:
  • sami krijete škodo v višini na polici navedene odbitne frašize. Ta znesek dobite povrnjen, ko zavarovalnica uspešno izterja regres od povzročiteljeve zavarovalnice. Za namen povrnitve zneska franšize morate svoji zavarovalnici oddati zahtevek, naj v vašem imenu izterja odbitno franšizo od povzročiteljeve zavarovalnice. Če tega dopisa zavarovalnica ne prejme, morate izterjavo zneska franšize urejati sami s povzročiteljevo zavarovalnico.
  • ste začasno razvrščeni v slabši premijski razred. Če se postopek regresiranja uspešno sprovede do sklenitve novega avtomobilskega zavarovanja, škodni dogodek nima vpliva na njegov premijski razred ob sklenitvi nove police. Če se postopek regresiranja ne sprovede do sklenitve nove police, se ob sklenitvi nove police vozilo razvrsti v slabši premijski razred (malus) in posledično zavarovanec plača višjo premijo. Po uspešno izterjanem regresu, zavarovalnica zavarovancu popravi premijski razred in mu povrne razliko v premiji. 
Najprej naredite vse, kar je v vaši moči, da preprečite nadaljnjo škodo. Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Status škode«. Poškodovani objekt in predmete fotografirajte po navodilih in nam fotografije pošljite prek aplikacije. V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali oceno škode. V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode. Če je prišlo do škode na gospodinjskih aparatih, nam predložite tudi poročilo servisa, v katerem je navedena vrsta okvare na napravi.

V primeru vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu nam, če je prišlo do vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu, predložite:

a) policijski zapisnik,

b) specifikacijo škodnega zahtevka (seznam odtujenih/poškodovanih stvari, znamko, vrsto, količino, leto izdelave itd.),

c) račune za nakup odtujenih stvari ali garancijske liste.

Če pride do nesreče, v kateri je prišlo do poškodbe, se nemudoma obrnite na svojega zdravnika za pregled in nudenje potrebne pomoči. Upoštevajte zdravniške nasvete in napotke za zdravljenje ter rehabilitacijo. Pošljite nam:

a) kopijo celotne zdravstvene dokumentacije v zvezi z zdravljenjem posledic nesreče,

b) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,

c) dokazilo o nastanku nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, vozniško in prometno dovoljenje, zapisnik o preizkusu alkoholiziranosti/analizo krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, prijavo poškodbe pri delu ipd.).

V primeru smrti lahko smrt zavarovanca prijavijo upravičenci po zavarovalni polici oziroma zakoniti dediči, pri čemer je treba predložiti:

a) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,

b) dokazilo o sorodstvu (sklep o dedovanju, poročni list, rojstni list, odločba organa skrbništva),

c) poročilo mrliškega oglednika (potrdilo o smrti/obdukcijski zapisnik), iz katerega je razviden vzrok smrti,

d) mrliški list,

e) dokazilo o nastanku zavarovalnega primera v primeru smrti zaradi nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, analiza krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, kopija vozniškega dovoljenja, kopija prometnega dovoljenja ipd.).