mobile application
Allianz spletni Status škode
mobile application
ekomi

Allianz globalna ocena zadovoljstva strank

3174 Ocene

To je povedala stranka o nas

Zadovoljstvo z obdelavo škode

Ponujamo hitre rešitve, s katerimi strankam omogočimo več časa za prijetne stvari v življenju.
S transparentnostjo poslovanja gradimo zaupanje.
Postavimo se v položaj naših strank in »se počutimo, kot se počutijo one«.
Odpravimo nepotrebno.

Pogosta vprašanja o prijavi škode

Škodo lahko prijavite na tem spletnem mestu, kjer zgoraj najdete obrazec, prilagojen za ogled in izpolnjevanje na mobilnem telefonu, tablici in računalniku. Odgovorite na vprašanja v obrazcu. Če niste prepričani o odgovorih, kliknite »Potrebujete pomoč?«, kjer najdete navodila za izpolnjevanje posameznega polja. V primeru tehničnih težav pri delovanju spletne prijave preverite, kateri spletni brskalnik uporabljate. Priporočamo vam uporabo brskalnika Chrome, Edge ali Firefox.
street car collision
1. Izpolnite spletni škodni zahtevek.
street smartphone
 2. Spremljajte status zahtevka 24 ur na dan, 7 dni v tednu ter pošljite dokumentacijo in fotografije.
car on a road
 3. Sprejmite poravnavo ali izberite servis za popravilo vozila. 
car on a road
4. Ocenite zadovoljstvo z našo storitvijo!

Spletna aplikacija » Status škode« vam omogoča spremljanje statusa svojega škodnega zahtevka v realnem času v štirih preprostih korakih: prijava, cenitev škode, popravilo in ocena. Ko nam posredujete fotografije v zvezi s škodo, se zavezujemo, da bomo stopili v stik z vami v roku dveh ur.

 

DOBRO JE VEDETI: Pred fotografiranjem škode na vozilu:

Po navodilih iz aplikacije Status škode bo treba fotografirati poškodovano vozilo. Preden se lotite fotografiranja:

  • si zagotovite telefon ali tablico ali lap-top z internetno povezavo in kamero, tako da boste imeli istočasno dostop do spletnega Statusa škode in možnost fotograrifanja vozila po navodilih;
  • okoli vozila naj bo dovolj prostora, da ga boste lahko fotografirali diagonalno in bosta na fotografiji hkrati vidni sprednji in stranski del vozila oz. zadnji in stranski del;
  • vozilo naj bo čisto, na svetlem prostoru, brez senc (npr. dreves ali grmovja) ali madežev (npr. vode, snega).
  • Pri roki imejte prometno dovoljenje, ker ga bo v določenem koraku treba fotografirati z obeh strani.

 

Najprej preverite, ali je kdo poškodovan in ali je nastala večja materialna škoda, v obeh primerih pa pokličite policijo.

Če je materialna škoda manjša,

  • fotografirajte vozila na kraju nesreče,
  • umaknite vozila s ceste, da sprostite promet in
  • izpolnite Evropsko poročilo o nesreči.

Izjavo našega (Allianz) zavarovanca bomo zahtevali posebej.

 

Kako naprej:

Prijavite škodo na spletnem obrazcu "Motorna vozila", ki ga najdete na tej spletni strani zgoraj.

Po prijavi škode vam bomo poslali spletno povezavo do "Statusa škode", da boste lahko spremljali stanje svojega škodnega zahtevka.

Na spletni povezavi Status škode:

  • fotografirajte vozilo po navodilih v aplikaciji in
  • nam pošljite fotografije:
  • vozila,
  • prometnega dovoljenja in
  • Evropskega poročila o nesreči.

Za škodo na vozilu nam morate posredovati najmanj 8 fotografij ter 2 fotografiji prometnega dovoljenja. Fotografije posamezno ne smejo presegati 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB. Za premoženjsko škodo je treba predložiti najmanj 1 fotografijo velikosti do 10 MB, skupna velikost vseh fotografij pa ne sme presegati 100 MB. Če imate težave pri nalaganju fotografij, poskusite zmanjšati velikost fotografij in poskusite znova.

Če bomo potrebovali še kakšen dokument, boste prek aplikacije Status škode prejeli obvestilo, da nam ga pošljete, prav tako s prenosom prek te aplikacije.

Po pregledu vaših fotografij in opravljeni oceni škode ter prejemu zahtevane dokumentacije vam bomo posredovali cenilni zapisnik in ponudili poravnavo za rešitev škodnega zahtevka.

  • Če želite sprejeti ponujeno poravnavo, vnesite svoj IBAN in izplačilo bomo izvedli v dveh delovnih dneh.
  • Če se s poravnavo ne strinjate, izberite možnost »popravilo na servisu«. Če gre za naš partnerski servis, boste prek aplikacije prejeli naslov in telefonsko številko servisa za namen naročanja na popravilo. Po opravljenem popravilu in servisu nam morate predložiti račun za popravilo, ki bo skladen s cenilnim zapisnikom, nakar bomo izvedli izplačilo na račun servisa. Po opravljenem popravilu vozila bomo servisu plačali znesek za popravilo, če bo račun v skladu s cenilnim zapisnikom.
  • V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum cenitve škode.

Na koncu postopka obravnave škode ocenite svoje zadovoljstvo s celotno storitvijo obravnave svojega škodnega zahtevka in popravila vozila.

Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Spletni status škode«. Vozilo fotografirajte po navodilih v aplikaciji in nam pošljite fotografije. V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali cenilni zapisnik in predlog poravnave za rešitev vašega zahtevka. V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode.

Najprej preverite, če je kdo poškodovan in ali je nastala večja materialna škoda. V obeh primerih takoj pokličite policijo.

Če je nastala manjša materialna škoda, postopajte takole:

  1. Fotografirajte vozila na kraju nesreče.
  2. Umaknite vozila s ceste, da sprostite promet.
  3. Ne pozabite izpolniti Evropskega poročila o nesreči.

Kako naprej?

Prijavite škodo na tej spletni strani zgoraj: »Prijavite škodo na motornih vozilih«

Po prijavi škode boste prejeli spletno povezavo do »Statusa škode«, da boste lahko spremljali stanje svojega škodnega zahtevka.

Na prejeti spletni povezavi Status škode boste:

  • Fotografirali vozilo po navodilih
  • Poslali fotografije:
  •     vozila in
  •     prometnega dovoljenja
  •     in evropskega poročila o nesreči.

Allianz bo:

  1. zahteval izjavo našega (Allianz) zavarovanca;
  2. naše osebje bo opravilo pregled škode na podlagi fotografij ali bodo stopili v stik z vami, da se dogovorite za datum in kraj cenitve
  3. če želite svoje vozilo popraviti v servisni delavnici, jo najdete na seznamu naših pogodbenih partnerjev na Servisi vozil
  4. po opravljenem popravilu bomo znesek nakazali servisu, če je račun v skladu s cenilnim zapisnikom.
  5. če je škoda večja in zahteva cenitev, bodo naši sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za termin in kraj cenitve.

Če potrebujete dodatne informacije, nas pokličite iz Slovenije na brezplačni telefon 080 25 23, iz tujine pa na strošek klicatelja na: +386 1 580 94 75 (pon-pet 8.00-17.00) ali pišite na: [email protected].

Najprej naredite vse, kar je v vaši moči, da preprečite nadaljnjo škodo. Prijavite škodo na spletnem obrazcu in nekaj minut po prijavi vam bomo poslali povezavo za spremljanje statusa svoje škode prek spletne aplikacije »Status škode«. Poškodovani objekt in predmete fotografirajte po navodilih in nam fotografije pošljite prek aplikacije. V roku dveh ur bomo v delovnem času stopili v stik z vami in vam posredovali oceno škode. V primeru večje škode, ki zahteva našo cenitev škode, bodo sodelavci stopili v stik z vami v najkrajšem možnem času, da se dogovorimo za datum ocene škode. Če je prišlo do škode na gospodinjskih aparatih, nam predložite tudi poročilo servisa, v katerem je navedena vrsta okvare na napravi.

V primeru vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu nam, če je prišlo do vlomne tatvine, požara, ropa ali vandalizma po vlomu, predložite:

a) policijski zapisnik,

b) specifikacijo škodnega zahtevka (seznam odtujenih/poškodovanih stvari, znamko, vrsto, količino, leto izdelave itd.),

c) račune za nakup odtujenih stvari ali garancijske liste.

Če pride do nesreče, v kateri je prišlo do poškodbe, se nemudoma obrnite na svojega zdravnika za pregled in nudenje potrebne pomoči. Upoštevajte zdravniške nasvete in napotke za zdravljenje ter rehabilitacijo. Pošljite nam:

a) kopijo celotne zdravstvene dokumentacije v zvezi z zdravljenjem posledic nesreče,

b) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,

c) dokazilo o nastanku nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, vozniško in prometno dovoljenje, zapisnik o preizkusu alkoholiziranosti/analizo krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, prijavo poškodbe pri delu ipd.).

V primeru smrti lahko smrt zavarovanca prijavijo upravičenci po zavarovalni polici oziroma zakoniti dediči, pri čemer je treba predložiti:

a) potrdilo šole/delodajalca, če so zavarovanci učenci/zaposleni v ustanovi na podlagi evidence zavarovalca,

b) dokazilo o sorodstvu (sklep o dedovanju, poročni list, rojstni list, odločba organa skrbništva),

c) poročilo mrliškega oglednika (potrdilo o smrti/obdukcijski zapisnik), iz katerega je razviden vzrok smrti,

d) mrliški list,

e) dokazilo o nastanku zavarovalnega primera v primeru smrti zaradi nesreče (zapisnik o ogledu kraja nesreče, analiza krvi in urina, s katero se ugotavlja prisotnost alkohola, kopija vozniškega dovoljenja, kopija prometnega dovoljenja ipd.).